The Ghost of Christmas Presents
S2, E12: After Pac and Sue have a fight, Pac meets the ghost of Santa Claus (John Scurti) who needs him to deliver one final present. When Pac refuses, Santa grabs the only thing Pac has left to care about (his weed) and holds it hostage until Pac finishes the job. Meanwhile, Sue joins Millie at a Christmas party for ghosts, where she finds out that one of the ghosts there might have romantic feelings for her.