The Girl From Chicago
S4 E4: Jake, Jemma and Kevin organize an on-campus protest. Emmett and Tiff set new boundaries for their relationship. Imani schemes to break a girl out of the 63rd St. Mob's trap house. Dre’s frequent disappearances leave Nina suspicious. Jada gives Emmett some unexpected news.