Little House on the Prairie The Godsister
S5, E14: Charles and Jonathan take a job on a telephone crew that is working in southern Minnesota, which requires them to be away from home for several weeks. As they gain success and earn more money than expected, they must decide if the job is worth keeping for the long term. Back in Walnut Grove, little Carrie, who misses her father and craves attention, creates an imaginary friend to pass the time.