The Greater Fool
S1, E10: Season One Finale. Nina Howard surprises Mac with a damning revelation; Jim and Maggie reach a crossroad; Sloan weighs a new job offer; Neal uses his internet alter-ego to smoke out a threat. Will, Mac, and Charlie face off with Leona and Reese during a tension-filled lunch meeting.