The Greatest Fear of All
The Ninja reunite with Wu and turn to the aid of a shrunken Pythor in order to figure out how to defeat the unstoppable Anacondrai – but before they can get answers, Pythor is abducted by the Anacondrai and Chen uses his essence to make his worshippers transformation into Anacondrai permanent.