The Greatest Story Ever Told
S2 E4: While Shadow and Mr. Wednesday take a secret meeting in St. Louis, Bilquis arrives at the funeral home in Cairo, where she engages in a debate with Mr. Nancy and Mr. Ibis. Laura rejoins Mad Sweeney, and Tech Boy pays a visit to his first worshiper.