The Hostess with the Least-est
S13 E9: As the Isle of Palms girls' trip continues, the drama between Marlo and Kenya reaches new heights. Porsha's heart is still focused on how she can continue her activism as she struggles to cope with the verdict in the Breonna Taylor murder case. Kandi makes sure Cynthia's last days of singledom are celebrated with a dungeon style stripper party... including a very special surprise package.