S1, E1: Guests arrive and the game begins. Someone makes coffee, someone else serves hard-boiled eggs. Adam attacks with animals and Kasia leads the warm-up. No holds barred, so it's a good thing one of the participants had a life jacket with them. Who will fail to stay afloat and break first?