The Importance of Being Brian
S1, E4: It's Saturday and everyone wants something from Brian, but no one can find him. Brian has decided to spend the day with his new love, Lisa B. Meanwhile, Nicole, hopped up on her fertility hormone treatments, needs her brother to help her and Angelo with a car problem.