The Inherent, Unsullied Qualitative Value of Anything
S3 E11: At a wedding together for the first time since the day they met, Jimmy and Gretchen’s tensions come to a head. Edgar’s relationship is jeopardized by his newfound success. Lindsay is forced to come clean to Paul.