The Injury
S2 E12: A Couple of Head Cases -- Michael (Steve Carell) demands attention from the entire Dunder Mifflin office after he has a freak accident with his George Foreman grill, and Dwight (Rainn Wilson) begins behaving strangely following a minor car crash. Jenna Fischer, John Krasinski and B.J. Novak also star.