The Kara-te Kid
S4 E16: An homage to the movie "The Karate Kid" finds Adam preparing to settle his long-standing feud with the other Adam Goldberg once and for all. As part of his training, he and Barry end up cleaning their Uncle Marvin's apartment. Meanwhile, Erica and Geoff take some heat for their new relationship.