The Kill Shot
S5 E6: At summer’s height, Port Protection residents set out to the wild to score winter protein. Sam builds Troy a handmade kill shot gun so he can take a shot at spearfishing in Alaska. Morgan embarks on a mission with Matt for deer, and lands herself on a buck for the first time. Squibb drops long lines for halibut. And an attempt for black bear leads Curly down an emotional memory lane.