The Library Fountain
S1, E4: After Seth learns that the people of his hometown and former elementary school in Lincoln, Nebraska, have become seriously ill due to groundwater contamination, he becomes invested in seeking justice, potentially jeopardizing the future of his career. Sandra, Jay, and Allison assist Jill with a potential murder case, but as they grow skeptical of their client, Jill only grows more passionate.