The Lieutenant of Lampson Road
S1 E5: William Walker is a prominent firefighter, living in a tight-knit Cleveland neighborhood with his new wife, Uloma. But the couple's world is shattered when William is gunned down in their driveway, causing everyone in his life to be a prime suspect.