The Limitless Shit
S5 E7: Axe makes big plays with an unconventional source of inspiration. Chuck goes to desperate lengths for family. Tensions rise in Wendy’s relationships. Chuck and Sacker manipulate a past collaborator. Taylor steps up and takes charge.