The Loch Ness Monster, Pt. 1
S2 E1: The Loch Ness Monster may be the world's most famous unidentified species. Is it simply a legend, or could it be much more? To find out, we'll compare decades of encounters across Europe, and use modern science to create a brand-new profile of the beast. Then we'll enter the depths of the loch for a potential history-making encounter.