Britain's Bloody Crown The Mad King
S1, E1: Henry VI was one of England’s weakest kings. After he lost the last of the Plantagenet lands in France, he fell into a catatonic stupor, unable to rule. Two people fought for control in Henry’s place: his French wife, Margaret of Anjou, and his cousin, Richard, Duke of York.