Dark Winds The Male Rain Approaches
S1, E2: Leaphorn and Chee interview the surviving witness to the Big Rock Motel murders. Chee meets with the coroner-- the cause of death remains a mystery. Meanwhile, Sgt. Manuelito makes a chilling discovery of her own.