The Mask of Doom, Pt. 1
S1 E8: Dr. Doom kidnaps Sue Storm and blackmails the remaining Fantastic Four into doing his bidding in order for her to remain unharmed. Whilst Sue is held prisoner, she convinces Doom to explain his origins to her.