The Money Maker On the Merry-Go-Round
S10, E7: After severely damaged human remains are discovered under a merry-go-round, the Jeffersonian team begins a complicated investigation of a billion dollar hedge fund company. When the victim’s boss becomes a prime suspect in the investigation, the case takes a major turn as the team uncovers incriminating evidence against the victim. Meanwhile, the investigation becomes increasingly difficult as Aubrey feels an emotional connection to the case, and Booth and Brennan are at odds when Christine curses for the first time.