The Name’s Leo! Thunder Leo!
S1 E5: The new B-Shot, Hugo, challenges Riki to a match because he is only after dragon types. Afterwards, Hugo is invited to join Crossfire. Then the WBMA Commissioner, Takakura, decides to hold a tournament with all the B-Shots from the East and West together, so Hugo will have the chance to face two dragon types.