The Next Week
S5, E7: Alicia and Cary suspect that Lockhart/Gardner is spying on them when Zach discovers that the webcam on Alicia's computer is being accessed remotely. Meanwhile, Will takes on more than he anticipated when he comes to the aid of one of Alicia's old clients, and Clarke Hayden returns to offer financial advice to Florrick/Agos. Emmy Award nominee Nathan Lane returns as Clarke Hayden.