The Night Watch
S11, E5: When the BAU investigates incidents of bodies being incorporated into macabre graffiti art in Detroit, they suspect an elusive-yet-notorious street artist could be the UnSub. Also, Dr. Lewis struggles to balance her relationship with her fiancé and her work.