The One with the Memorial Service
S9, E17: When Chandler jokingly posts an outrageous biography about Ross on Ross' college alumni Web site, Ross retaliates by finding Chandler's alumni site and doing the same about Chandler. An Internet war between the two friends ensues. Meanwhile, Monica gets extremely vigilant after weak-willed Phoebe asks for help in preventing her from contacting Mike (recurring guest star Paul Rudd) after their relationship ends.