The Party's Over
S1 E22: Adrianna and Navid announce plans for their future to their friends but don't receive the reaction they were hoping for. To support their friends, Naomi, Annie and Silver throw Adrianna a bridal shower, while Dixon, Ethan and Liam surprise Navid with a bachelor party at a burlesque club.