The Poison Inside Us
S4 E7: The hospital is forced to evacuate when a toxic chemical is brought into the E.D., leaving patients and the staff in grave danger. Stuck in an elevator, Dr. Charles and Dr. Manning are forced to take drastic measures with a pregnant woman. Goodwin is tasked with making difficult choices and Dr. Rhodes discovers a secret that Dr. Bekker has been holding from him.