The Price You Pay
S1, E3: Just as John Ross sets out to claim his birthright and make his father proud, J.R. decides to move back to Southfork, much to Ann’s dismay. Bitter Ewing family enemy Cliff Barnes returns and tries to reconnect with his nephew, Christopher. A startling family announcement offers an opportunity to heal old wounds.