The Private War of Doctor Doom
S2 E1: The Avengers and Fantastic Four are attacked by the forces of Doctor Doom, who have come to capture Wasp and the Invisible Woman. As the two teams fight to save New York from Doombots and rescue their teammates, they soon realize that there's more to Doom’s attack than meets the eye.