The Public Shaming of Melissa
S8 E4: As the Gorga's restaurant opening approaches, tension mounts between Melissa and Teresa as they are forced to work together professionally for the first time. Siggy throws a cocktail party, but her anger over the cake destroyed in Boca comes back to haunt Melissa.