The Pupil
S1 E2: Kirara's Dowsing Crystal found a samurai strong enough to lead them, but he refuses to help. Volunteering instead is the untried Katsushiro, but the Crystal does not point to him. Could Kirara's tool of divination be wrong? The answer must come quickly, when the Magistrate's pleasure-loving son kidnaps Kirara, and the young samurai faces his first real test.