The Quest for Peace
S4 E22: In the fourth season finale, Lex Luthor descends upon Washington, D.C. and summons Lena and Lillian Luthor to the White House. Realizing that she’s got one last chance to stop Lex, Supergirl turns to the power of the press to help her.