Grimm The Rat King
S5, E5: Nick (David Giuntoli) and Hank (Russell Hornsby) are called to the scene when three Wesen go out on a hunt at a local dump and get more than they bargained for when two turn up dead after they encounter the mythical Rat King. Meanwhile, a very badly wounded Trubel (guest star Jacqueline Toboni) is taken to the hospital and Nick finally meets Meisner (guest star Damien Puckler).