The Recruit
S1, E7: Alex informs Nikita that one of the recruits has been activated to carry out a suicide mission. Nikita intercepts the recruit just as Michael arrives, and the two sides exchange gunfire. Meanwhile, back inside the walls of Division, another recruit decides to attack several guards, creating mass chaos.