The Reflection of Perfection
S17 E5: Actor Mickey Rourke visits Team Sonnen to share insights from his boxer days. Coach Jones wonders if Samman is ready to fight. Then the competition's youngest fighter, Gastelum of Team Sonnen, takes on Jones' highly experienced training partner, McDaniel.