The Remodel
S5 E18: Realizing that the garage is no longer a suitable living situation for Jr., Vanessa and the baby, Jay insists that Michael have it remodeled. When the contractor bids are too expensive for his taste, Michael decides to take on the job himself, with Jr.'s help. But when they get in over their heads, Franklin -- who happens to be a certified contractor - has to come to their rescue.