The Reptilian Agenda
S14 E8: Serpent gods are found in the religious traditions of Mesopotamia, Central and South America, India, China and Japan. Even the Bible describes reptilian entities interacting with humans. Could these stories be describing a race of reptile-like extraterrestrials? And if so, are they still here today?