The Game The Right to Choose Episode
S4, E13: After trying unsuccessfully to get pregnant, Melanie and Derwin visit a fertility specialist, but the visit to the fertility specialist reveals more than Melanie bargained for. Meanwhile, Malik's downward spiral continues as Jenna refuses to take him back and the Sabers court a new quarterback.