The Seminar
S1, E2: When the office celebrates a promotion for Clark, Ken is oblivious since he lives in his own world…it’s the last straw for Clark dealing with Ken’s selfish ways. Clark writes a fake complaint comment card about Ken, so he’s forced to attend a training seminar for better bedside manners, which leaves Allison at home to have dinner with Ken’s parents.