S1, E4: When Geena learns that D.J. hasn't been taking Mary to church while she's been away, she insists they go as a family to uphold her traditional values. To make matters worse, Mary refuses to attend without her cousins Harris and Mark. Meanwhile, Mark's attempt to conduct an unbiased survey on the upcoming election for his school project goes south when Jackie volunteers to help.