The Shepherds and the Fox
S1, E5: Madison's instincts are gaining strength as she slowly starts to make sense of Marcus' memories. Jack learns that Gary hasn't been entirely truthful and forces a terrifying confession. Richard finally comes face-to-face with Marcus.