The Silence Is Over
S1, E1: A year after rescuing Catherine Martin from the horror of Buffalo Bill's basement, FBI Agent Clarice Starling gets an urgent assignment to join the Violent Criminal Apprehension Program, VICAP, in the investigation of three serial killings.