The Silence
S5, E7: David and Keith struggle to create parent-child boundaries; When Brenda and Nate get some ambiguous news, it confirms their views on life and death; Ruth fills her schedule with activities, but has trouble unwinding; Claire meets an interesting guy at work, and makes an effort to fit in; Margaret lets a cat out of the bag; and George drops a bomb on Ruth.