The Space Between
S4 E7: Kat and Adena need to work together on a Scarlet project, which becomes tense when Adena learns about Kat's recent romantic relationships. Sutton earns her first solo styling gig, hoping it leads to being a fashion influencer. Jane makes a decision about her health concerning her BRCA-1 status.