The Story of the 50
S1, E10: When Schmidt’s plans for his 29th birthday fall apart, Jess takes charge and enlists the help of her school’s party hungry vice-principal (guest star Rachael Harris). Meanwhile, Nick begrudgingly has his first date at Schmidt’s party with a beautiful lawyer (guest star Lizzy Caplan) who harbors a secret, and the gang wonders who placed a 50 dollar bill in the douchebag jar.