Are You Afraid of the Dark? The Tale of the Quicksilver
S3, E11: Aaron and his brother Doug are being haunted by two ghosts...a playful poltergeist and an evil creature who wants Doug for his next victim. The only way they can stop the evil ghost is with the help of the poltergeist.