Psych The Tao of Gus
S6, E8: After a woman tells the SBPD she witnessed a murder happen in broad daylight, Shawn and Gus are the only ones who believe her and therefore protect her by hiding her at a remote commune called Box Canyon Ranch, a place whose inhabitants label themselves as progressive intellectuals. Guest Stars: Diora Baird, Diedrich Bader.