The Team Doesn't Set a Caravan Land Speed Record
S2, E6: The Top Gear team put the Mitsubishi Evo VIII and the Subaru Impreza STi head-to-head to discover which is the king of the road-going rally cars. We also put Vauxhall's VX220 Turbo through its paces, James sets out to beat the caravan towing speed record and Richard Whiteley is the 'Star in a Reasonably Priced Car'.