The Tesla Effect
S3, E13: Murdoch’s old friend Nikola Tesla appears on the scene of a bizarre murder, announcing that his latest invention has been stolen. While Murdoch pieces together the clues, Dr. Ogden seriously considers a career change and a move to the United States.