The Travel Agency
S5 E6: While Cooper enlists Red on a case of personal importance, Ressler leads the Task Force on a mission to stop the resurgence of once-dormant murder-for-hire ring. Determined to find answers, Tom disregards a warning to halt his investigation into the suitcase.